2011/04/15

אנהי בראיון אישי



בטלנובלה הבאה שלה: "Dos Hogares" שתעלה לאוויר במקסיקו ב27 ביוני, אנהי תהיה אנחליקה אסטרדה - דמות שתדרוש ממנה המון כשחקנית מכיוון שהיא הצהירה שהיא מאוד שונה ממנה. לא כמו מיה ב"רבלדה" שהייתה דומה לה בכמה מובנים. "זו טלנובלה מלאת דרמה ודברים חשובים אחרים שמאוד מרגש אותי לעשות. חוץ מזה אני עובדת עם שחקנים גדולים ואני צריכה להראות מי אני אני מאוד מעריכה ומכבדת אנשים כמו:קרלוס פונסה (שישחק את סנטיאגו), סרחיו גויריף, אלפרדו אדמה, חורחה אורטיס דה פינאדו ולאורה לאון." אמרה אנהי.


למרות שמוסיקה זו התשוקה שלה, הצעירה בת ה-27 הבינה שגם המשחק הוא חלק ניכר מחייה, הרי היא גדלה באולפני "טלביסה" ושם למדה ללכת, לרוץ, לדבר, לשיר, לשחק... "האמת היא שאני מאוד מאושרת, למרות שאמרתי לכם שאני לא ישחק עוד בטלנובלות אבל סיפרתי את התוכניות שלי לאלוהים והוא צחק עליי הרבה. בגלל זה אני פה שוב, החיים הפתיעו אותי ואחרי שדחיתי הרבה הצעות לככב בטלנובלות בסדרות ובסרטים בגלל שרציתי להתמקד במוסיקה, היום אני רואה בזה הזדמנות מצויינת" היא הוסיפה: "אני בדיוק כותבת שירים לדיסק החדש שלי, אני צריכה להפסיק לבינתיים את סיבוביי ההופעות בגלל הסדרה וכבר סידרנו את לוח הזמנים של הצילומים"

המעריצים תומכים בה בהחלטה שלה, למרות הידיעה שלא יראו אותה בזמן הקרוב בהופעות או מפגשים. למרות זו ההתרחקות שלה מהמוסיקה היא לא מלאה כי היא תשיר את שיר הפתיחה ועוד כמה שירים ל"דוס הוגארס". 


לבסוף, אנהי אמרה שהיא לא צריכה להכיר את קרלוס פונסה כול החיים כדי לדעת שהוא בן אדם טוב ושביחד הם ינסו לעשות הכול כדי שהטלנובלה תהיה הצלחה הגדולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה