2011/05/24

פוסט אחרון - עידכונים חשובים על אנהי.

פוסט אחרון בינתיים באתר הזה - עד פתיחת האתר החדש שיהיה כלול בו אתר עידכונים, אתרים למועדוני המעריצים, פורום גדול, גלריות, הסברים ביוגרפיות ועוד המון המון הפתעות !


אנהי בכתבת שער גדולה למגזין הלטיני Caras , בכתבה היא מדברת על הקשיים של האנורקיסיה , על רבלדה על RBD , על הטלנובלה החדשה . במיוחד על "אנהי החדשה". על זה שעכשיו היא מרגישה הרבה יותר בוגרת !


את כול התמונות תוכלו לראות כאן


אנהי וקרלוס פונסה (סנטיאגו- בן הזוג שלה בסדרה "דוס הוגארס" ) צילמו את הנשיקה   הראשונה שלהם.
היא מספרת שזה טיפה מביך בשבילה אבל שקרלוס מכבד אותה מאוד.






פרומו ראשון ל"דוס הוגארס" לערוץ UNIVISION, בקטעים שרואים את אנהי בוכה , מחזיקה תמונה של קרלוס ומשתוללת. 






 ביום האם במקסיקו יצאו אנהי ובני משפחתה לחגוג לאמא שלה מריצ'לו (טישה), אנהי פירסמה תמונה שלה בטוויטר עם ההורים שלה וכתבה : "שני האהבות שלי, אמוש ואבוש... אני אוהבת אתכם! " 





טוויטקאמ הפתעה לאנהי. 
כמה ימים לפני יום הולדתה, המפיקים, הצלמים, אנשי התקושרת, והשחקנים, הפתיעו את אנהי באמצע יום צילומים לטלנובלה עם עוגת יום הולדת ענקית וצ'אט כדי שמעריצים יוכלו לראות את הכול דרך הטוויטר. 



טוויטקאמ חלק 1:    


טוויטקאמ חלק 2:


אנהי וכריסטיאן מופיעים יחד עם הלהיט שלהם LIBERTAD בהופעה של ערוץ הרדיו : Oye 89.7 




אנהי הקליטה את שיר הפתיחה לטלנובלה "דוס הוגארס". השיר נקרא "Dividida " (מחולקת).
"השיר מדבר על הסיפור של הדמות שלי, ההרגשה להיות מחולקת בין 2 בתים ולא מרצונה או כי היא בוגדת, זה כי ככה הגורל רצה בשבילה וכך החליטו הנסיבות..." אמרה אנהי והמפיק אימליו לארוסה הוסיף שורה של השיר בטוויטר :
Siento que mi vida se divide entre dos hogares, tan impares
"אני מרגישה שהחיים שלי מתחלקים בין שני בתים, כול-כך משונים..."



יום הולדת לאנהי : 





ב14/5 חגגה אנהי את יום הולדתה ה28 עם חבריה ושיתפה את המעריצים בטוויטר.
בין מאות אלפי הברכות והאיחולים של מעריצים וחברים בטוויטר, הסופר האהוב על אנהי פאולו קואלו הקדיש לה ברכה מיוחדת, תחת הכותרת "יום הולדת שמח, לוחמת" 

כך חגגו לאנהי יום הולדת כמה מעריצים מארגניטינה ששכרו אוטובוס במיוחד:




מריצ'לו וחורחה מתחנתנים .

מריצ'לו פואנטה וחורחה דאלסיו הלא הם אחותה הגדולה והמפיק מוזיקלי של אנהי התחתנו ביום שבת ה- 21/5 מול מאות בני משפחה. החתונה הייתה חתונה בלעדית וצלמים ואנשים תקשורת לא הורשו להיכנס , איך למרות זאת הזוג הטרי והמאוהב יצא החוצה להודות לכלי התקשורת.
ראיינו גם את אנהי לפני שנכנסה לכנסיה ואמרה שהיא מקווה שהם יהיו מאוד מאושרים, שהיא אוהבת אותם ושהיא תהנה מאוד בחתונה שלהם . היא גם סיפרה שהיא רוצה להיות שוב דודה - הרי לאחותה מריצ'לו יש ילדה יפהפייה ומתוקה מנישואיה הקודמים אנה פאולה שקרוס תהיה בת 9 . 




למי שלא יודע חורחה דאלסיו מלבד היותו גיסה הטרי והמפיק המוזיקלי של אנהי. הוא גם סולן ונגן בלהקה Matute, הלהקה שמנגנת עם אנהי בכול ההופעות ובכול סיבובי ההופעות שלה. 
- אימו לופיטה דאלסיו (זמרת מפורסמת מאוד במקסיקו המכונה "הלביאה" ) , אחיו ארנסטו דלאסיו (זמר מקסיקני ידוע) והוא (זמר נגן ומפיק מוזיקלי) הם אנשים מאוד מפורסמים במקסיקו. 
- חורחה סיפר שעצוב לו מאוד שאביו שהיה גם מפורסם במקסיקו לא נמצא איתו ביום הגדול בחייו כי הוא נפטר לפני כמה שנים אבל הוא סיםר שהוא יודע שהוא רואה אותו מלמעלה ושמח בשמחתו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה